Напилення - електродугова металізація.

Спеціалістами компанії, шляхом електродугової металізації (напилення) за допомогою обладнання станочного типу ЭМ-17, проводиться відновлення деталей які мають зношення пласких та циліндричних поверхонь, заробки тріщин в корпусних деталях, підвищення жаростійкості, корозієстійкості та отримання високих антифрикційних властивостей.

В залежності від джерела тепла для розпилення нарощуваного металу металізацію/напилення поділяють на газову, електричну та плазменну. Відновлення зношених деталей металізацією складається з операцій підготовки деталей, металізації поверхні та обробки поверхні деталі після металізації.

Підготовка поверхні деталі до напилення також грає важливу роль та включає в себе наступні кроки:

- Очищення та обезжирення;
- Попередню механічну обробку для задання правильної геометричної форми деталі з метою мінімізації товщини та рівномірності шару покриття;
- Спеціальну обробку для утворення шороховатості для покращення щеплення з покриттям;
- Ізоляція поверхонь деталі що не підлягають до напилення.

Товщина напиляємого шару після кінцевої механічної обробки не повинна бути менше:

- для циліндричних поверхонь діаметром від 25 до 100мм – 0.5-0.8мм;
- та для пласких поверхонь 0.5-1.0мм

Для запобігання викришування металізованого шару на торцях деталі і на відкритих її краях робляться канавки чи бортики. А поверхні та отвори, котрі не підлягають напиленню, ізолюють захисним матеріалом.

Відномлюємо:
- корінні та шатунні шийки колінчастих валів
- корінні шийки розподільчих валів
- кулачки розподільчих валів
- посадкові місця (сальник, втулка, підшипник) валів автомобілів, мототехніки, сільськогосподарської техніки, компресора, генератора, станків та іншого обладнання
- і т.п.

Scroll to Top